Diskuze

Diskuze

Po nějaké době jsme se rozhodli dát diskuzi novou šanci na to, aby jste zde mohli vkládat vaše vzkazy. Jen prosíme o vyjadřování v mezích slušnosti.

Diskuze

Přidat příspěvek | Zobrazit celou diskuzi

Všechny položky musí být vyplněny. HTML tagy nejsou povoleny.

Jirka 30. 10. 2017 13:23

Diskuze je zastavena.

jana 30. 10. 2017 11:37

Máte pravdu Dášo,meze slušnosti tady chybí,

majmat 30. 10. 2017 11:06

Udělal jste dobře, držte se!!!!!!!

Dáša 30. 10. 2017 10:43

Proboha, pane JIRKO HRABOVSKÝ, nemůžete to tady "utnout ??? Hrůza, děs,stydím se za tzv, "fanoušky" naší Věrky!

Reakce na "Dáša" ze dne 30. 10. 2017 10:43

Václav 30. 10. 2017 13:22

Ano Dášo to je demokracie podle Vás utnout,zastavit názory jiných,které nejsou totožné s Vámi.Ti fanoušci tu vyjádřily otevřený názor a posto.Protože byli Věrčinými fanoušky v právém slova smyslu uznávavali její dlouholetou profesní dráhu,chodili na její koncerty a kupovali její DVD a CD proto chtěli její ocenění.Co je na tom špatného.To jsou pouze názory.No četli jme jak pan Horáček chtěl ovlivnit našeho regionál.zpěváka Jarka Nohavicu.Ten měl svůj vlastní rozum!

Reakce na "Dáša" ze dne 30. 10. 2017 10:43

MILA MA 30. 10. 2017 11:31

Už tu jednou byly pozastavené stránky. Stránky paní Věry Špinarové byly pozastaveny z důvodu sprostých a nepravdivých útoků proti zpěvačce Věře Špinarové,po určité době byly obnoveny. Přečtěte si úvodní slova (žlutě) nad touto diskuzí. Věřím,že k pozastavení - utnutí nedojde ,protože ti co sprostě útočí,budou útočit dál na stránkách bulváru a v jeho diskuzních příspěvcích. To ,že byla Věra Špinarová tak populární zpěvačka a nemohla být oceněna rozděluje její fanoušky na různé skupiny s odlišným názorem.

Boris 30. 10. 2017 05:52

Pan okolo jdoucí je zřejmě někdo z blízkého okolí zpěvačky, řečeno jazykem bulváru....ví všechno, kolik ho to asi stálo?????

Neo.. 30. 10. 2017 05:48

Beo - nějak vám to nemyslí! Hodně ste si to popletla! Oceněni od prezidenta ČR a to dokonce v den České státnosti neni oceněni StB :) ,ale lidi co ve sve profesi něco uměji a obětovali svůj čas pro rodinu a koníčky, teto profesi! Dejte si hadr na čelo. Dokonce by byla ve společnosti veteránů 2.svetové valky, kteří bojovali s Rudou Armádou za Vás ubohý život a životy vašich rodičů, jinak byste se nenarodila! Těch si děvenko važte ! A nepomeřujte Věru s Vondráčkovou nebo Margitou (tam Vera nesahá ani po kotníky, protoze pěvci Margita a Urbanová jsou světového formátu, ale na jejich koncert bych nesla, protoze operu nemusím. Jiní by šli, ale na Verku ne. A ja jsem rada ze oceněni dostali všichni tito velcí umělci, protoze jsou opravdu ve svém oboru profesionálové) nebo vědci, pozarnik, i váleční veteráni, kteří jsou nedoceněni za osvobození Evropy od Nacistického Německa .., protoze každy vyniká v tom svém oboru! Tam by byla opravdu mezi těma nejlepšími -mezi luxusní elitou! Byt vedle Bangy a jeho Ku... by byla Verku hamba! Tam by byla i mezi novými agenty STB !!! Bratr Bangy s manželkou udává lidi Ministerstvu pravdy a pornoherci Jandovi a policii za názory. Uvidíme zda vyhraje letos Ortel a havliste budou zase ječet nenávisti. Vám opravdu nic nedochází a nejste schopna myslet logicky a kriticky. jen papouskujete něčí fráze a sloužite lidem s pokřiveným charakterem třeba havlistum nebo Slizkemu Horačkovi. Někdy je mi líto veteránů 2.svetove valky, kdyz vidím komu darovali životy - jak hloupým nemyslícím tak pokřiveným lidem, kteří nechápou co se kolem nich děje a slizké lidi velebí a rovné hanobi a urazeji :(( snad je jeste naděje ze z toho vyrostete a myšlení rozvinete.

mirka 29. 10. 2017 22:01

Pravděpodobně jste nepochopila diskuzi od OKOLO JDOUCI. Přečetla jsem si to několikrát a nic špatného jsem neshledala a naopak s ním plně souhlasím, protože to bylo výstižně napsáno.Shrnutí kariéry paní Věry Špinarové již výstižněji se nedalo napsat . Odmítnutí Státního vyznamenání ,které bylo pro paní zpěvačku Věru Špinarovou za celoživotní práci je zklamáním,že to rodina neakceptovala a tím také zpochybnění její celoživotní práce...Také bylo připomenuto, kdo navrhuje prezidentovi návrh na vyznamenání a který den se uděluje a co by mělo pro všechny tento den znamenat - toto jsou ty zaručené informace.

Vanda 29. 10. 2017 19:02

Proboha lidi, kde berete tolik jedu. Kde berete Ty zaručené informace, přestaňte se si hrát na jediné spravedlivé. Přestaňte urážet a soudit, když nemáte zaručené informace. Nechovejte se, jak burani a říkat, jak jste Věrku milovali a přitom urážet její rodinu. ..... Je neuvěřitelné, jak dokážou být lidé zlí. Zlo jde ruku v ruce s hloupostí. Popřemýšlejte. Je mi 75 let a dnešní svět mě děsí.

Reakce na "Vanda" ze dne 29. 10. 2017 19:02

JOSEF, BRNO 29. 10. 2017 22:57

MILA MA - moc pěkně a výstižně napsáno - každý si svá rozhodnutí musí nakonec srovnat hlavně s vlastním svědomím, a tím spíš v tzv. zastoupení. Dávno vyčpělé kavárenské intriky, které mají nejvíce společného s ubohým špiclováním a donašečstvím, jakkoliv se navenek tváří svobodně a morálně, snad už z této země definitivně mizí...

Reakce na "Vanda" ze dne 29. 10. 2017 19:02

Zdenek 29. 10. 2017 22:43

Vanda absolutně nic nepochopila.Paní Mirka to výstižně okomentovala.Právě Vanda se tu naváží do Věrčiných věrných fanoušků,kteří ji ze srdce milovali!

Reakce na "Vanda" ze dne 29. 10. 2017 19:02

MILA MA 29. 10. 2017 21:36

Připojuji se k těm slušně diskutujících a uvádím svůj postřeh a názor. Nejvyšší ocenění za celoživotní tvorbu in memoriam převzala za svoji matku Jarmilu Šulákovou ((†87) její dcera dne 28.10.2017. Jen pár měsíců před sametovou revolucí zpěvačce prezident Gustáv Husák (†78) udělil titul Národní umělkyně. Jarmila Šuláková (†87) se ho nevzdala až do své smrti. Královna lidových písní a valašská »cérka« toto vyznamenání považovala za projev toho, že je umělcem vskutku národním. „Mnoho lidí za mnou pak chodilo, že bych ten titul měla vrátit. Já ale nevěděla, komu bych ho vracela, a ani jsem nechtěla! Dostala jsem ho za plné sály a svou tvorbu, ne za politickou činnost,“ zavzpomínala paní Jarmila. Neměla ráda politiku a nikdy se do ní nepletla. Proto ji mrzela reakce těch, kteří chtěli, aby titul vracela. Paní Věra Špinarová byla navržena na státní vyznamenání svými fanoušky z ČR i ze SR za celoživotní zásluhy, ne za politické postoje a názory, které nikdy na koncertech neprojevovala. Jenom toto ocenění měli možnost fanoušci ovlivnit a prosadit. Potleskem už paní Věru odměnit nemohou. I když měla paní Věra Špinarová velké zásluhy pro město Ostravu a v roce 2015 podpořila město v kandidatuře na Evropské město kultury, ocenění od města Ostravy přišlo až v roce 2017 in memoriam. Stejné je to i s cenou Akademie populární hudby –Anděl. Získala i další ocenění in memoriam … v těchto uvedených případech nemohli fanoušci prosadit ani ovlivnit návrh na ocenění paní Věry. Žádné z těchto ocenění není od fanoušků, kteří ji měli rádi. Proto zaznělo a bylo předloženo z jejich řad několik desítek návrhů kanceláři prezidenta republiky U zpěvačky, která s nasazením překrásně zpívala a rozdávala energii ve vyprodaných sálech nikdo nepředpokládal, že v březnu 2017 to bude její poslední koncert. Lidé ji odměňovali potleskem vestoje. Posílali už v uplynulých letech a posílají hlasy do Českého slavíka do TOP 30, ale tyto hlasy z velké části ovlivňují organizátoři anket. Paní Věra přestože byla ostravskou patriotkou, Ostravu milovala, zpívala s veškerým nasazením pro lidi z celé republiky a i na Slovensku a proto ji na ocenění navrhli. Možná by ji příznivci navrhli i dříve, ale určitě nevěděli jak postupovat. Nezpívala pouze pro ostravský region, ale pro všechny, za nimiž obětovala cestu přes celou republiku i na Slovensko. Možná je tam nějaký hlubší důvod odřeknutí tohoto ocenění, než pan Pavlík uvedl, ale už to nezměníme. Škoda ,že se příznivci paní Věry o celé skutečnosti dověděli z bulváru dříve než z těchto stránek, a to zdůvodnění tam nebylo prezentováno v nejlepším smyslu slova. Škoda, že do toho všeho byla a je zatažena politika a nezchlazené a někdy hulvátské emoce diskutujících.

Reakce na "Vanda" ze dne 29. 10. 2017 19:02

Jarda 29. 10. 2017 19:29

Souhlasím s paní Vandou. Jsem sice o dost mladší.,ale i já mám z této"diskuze"husí kůži. Prosím začněte respektovat rozhodnutí rodiny Věrky, určitě měli pro toto rozhodnutí důvody. Jsem přesvědčený, že by " Špinarka" z tohoto slovního lynčování neměla radost.

Reakce na "Jarda" ze dne 29. 10. 2017 19:29

MP 29. 10. 2017 22:50

Jarda souhlasí s Vandou,která uráží fanoušky nevybiravýni slovy burani s tím souhlasíte?Ja teda ne!Krásný a pravdivý příspěvek bez emocí s naprosto slušným obsahem napsala MILA MA!To jsou opravdová krásná slova z toho si vzít příklad!Ne prudit a osočovat!!!

OKOLO JDOUCI 29. 10. 2017 18:50

Díky pane Breburdo, ze chápete! Asi stejně premyslime. Opravdu jen popisují jejího syna naduteho a nepremyslejiciho. Přišel lehce ke všemu i ke kariéře, Byl to šok a ze mlcel celou dobu 1,5-2 měsíce a nas nechal v domence, ze Věrka konečně bude mit oceněni! ! I nase rodina se radovala z oceněni. .... Mozna je to vinou i kašparka Horačka (jak píše Marie 28.10.2017 20.06 ) ,ktery prý navštívil Nohavicu a rozmlouval mu převzetí vyznamenání! Co jak navštívil i Pavlíka? ? Jak hluboce klesnou havliste a Pražáci ve sve pravdě a lásce :)) Co za to nabízel Horáček Jarkovi ? Těší me velmi, ze Nohavica nepodléhl a vážím si i Vondráčkové co vzkázala všem hlupákům, co tahají politiku do práce i soukromí a trestají každého, kdo ma jiný názor než oni. Co vse obetovala Helena kariéře a ted by mela odmítnout oceněni, za to ze prezentovala ČR v zahraničí a učila se i jazyky. Věrka také a její syn byl často doma s babičkou. Jistě se cítil v dětství ochuzeni o mámu a její naruč a oceněni mělo byt tedy i proto přijato. Chudák Verčina maminka, kdyz to slyšela od vnuka. Pro ni to byla jistě facka do tváře a dalsi rána do srdce. Syn se Verce nepovedl, a ani nenasloucha vzdělaným lidem co maji rovné zadá, a neslouží nějakým slouhum v Praze. Skoda. On fakt nemyslí a rádi se s pubertaky, bez zkušenosti a vzdelani a ne s lidmi co museli 30-50let velmi pracovat, aby užívili rodiny a maji i dobre vzdelani! Take jsme se radovali jak Prezident ČR řekl, ze vyslyšel její posluchače a ocení ji za celoživotní přínos pro českou kulturu a posluchače. Jako dite jsme jezdili s rodinou na Černou Louku do Ostravy na koncerty a myslím ze tam byla i Věrka. Jinak jsme ji rádi slyšeli v Telce, ale netušili jsme jak hrozně skončila po Sametu a teprve po její smrti jsme se dověděli, ze ji znovu pomohl na podium senátor Fišer !! ! ! !! Úžasný člověk, kdyz uvážíme, ze to vse financoval, pomohl s kapelou a dělal ji i manažera, protoze si pamatuji, ze ji v zacatku dost lidi a hlavne Pražáci, havliste a novináři v novinách... urazeli, za to ze spadla na dno propasti, přibrala .. místo aby ji nabídli pomoc. Škoda ze o tom syn Pavlik nepromluvil nikdy poradně a jen mlčí o Fišerovi ( to si opravdu Fišer nezasloužil Pavlíku) a asi ted poslouchá ty lidi kteří Verku kdysi urazeli a nepomohli. Prezidentovi Zemanovi ČR děkuji, ze ji chtěl vyznamenat ale mel to oznámit její mamince a pozvat ji na Hrad - sídlo Českých králů a ne nezdarnému synovi, ktery posloužil kavárně a protizemanovske nenávisti! :(( moc velká Skoda, jak to dopadlo

Reakce na "OKOLO JDOUCI" ze dne 29. 10. 2017 18:50

Tibor 30. 10. 2017 05:32

Pane okolo jdoucí. Jak jste tak šel okolo, tak jste se nedíval pod nohy a šlápl jste do psího lejna a ten z toho blijete hnusy. A co Vaše chudák babička, maminka, tatínek atd. Ze Vás huba nebolí, vševědo......

Reakce na "OKOLO JDOUCI" ze dne 29. 10. 2017 18:50

Lenka 29. 10. 2017 20:14

Pane Okolo jdoucí, tuto diskusi jste měl vzít raději obloukem.

Petr 29. 10. 2017 18:41

Pane Okolo jdoucí, napsal jste to naprosto přesně. Paní Špinarová nebyla "členkou" pražské kavárny. Nechtěli ji tam, protože se jim nezdála dost nóbl. Nikdy nepopírala, že je obyčejná ženská z Ostravy. Díky tomu ale měla plné sály i bez reklam, propagace v médiích atd. Byla to vynikající česká zpěvačka pro normální české lidí. Pražská kavárna jí na koncerty nechodila. Pokud si pan Pavlík myslí, že se odmítnutím vyznamenání kavárníkům zavděčí v domnění, že tím získá budoucí kšefty, je na omylu. Kavárna v tomto státě bohudík definitivně končí.

Reakce na "Petr" ze dne 29. 10. 2017 18:41

Janina 30. 10. 2017 07:17

Máte pravdu. Paní Věra nikdy nebyla členkou ničeho. Byla vždy za sebe a tak to zůstalo i po jejím odchodu. Myslím, že si pan Pavlík zaslouží více pochopení. Víte, když čtu některé příspěvky, tak si nejsem jistá, zda některým diskutérům jde o Verusku nebo o pana prezidenta. Neznám pana Pavlíka osobně, ale nemyslím si, že je to špatný člověk. Vždyť je syn naší Věrky a znal ji úplně nejvíc. Lidi pojďme se teď trošku starat o sebe a neubližovat jiným .

Vladimír Breburda,Pezinok 29. 10. 2017 16:38

Pro OKOLO JDOUCÍHO : Chápu Vás.Víte,my jsme Věrku milovali 46let a budeme ji milovat až do našeho konce.Celých těch 46let jsme čekali na nějaké ocenění a protože ve Slavíku se to nedá,i přes posílání hlasů poštou v době Mladého světa,což dnešní mladí nemohou pamatovat a i po znovuzrození Věrky za pomoci pana Fišera.po roce 2001.Těšili jsme se,až zazní jméno -VĚRA ŠPINAROVÁ - v sídle Českých králů.A zase nic,paradoxně vinou vlastního syna.Co dodat?!

OKOLO JDOUCI 29. 10. 2017 16:11

.. . 2) Sprosťák Banga neni umělec, kdyz si zjistím o čem zpívá. Takový hnůj a dělat z toho umělecké dílo? Byt v teto společnosti by bylo pro Verku velká hamba, ale na Hrade byla jiná uroven a umělecká elita a tam Věrka patřila. Ostatně proc ted dáváte hlasy do Slavika, kdyz Vám Pavlík vzkazuje, ze na ne Věrka kašlala! A kašle i on! Opravdu by ted šel pro Slavíka? :-)) jak ubohé ! Proc mu chcete vnucovat po smrti Slavíka, kdyz ste si nikdy nevzpomeli v době kdy Vera žila a smutně čekala na nějaké oceněni sve práce. Kdo neni Vám po chuti nesmi vyhrát ocenění! Kdo voli jinak než Vy, nesmi převzít ocenění za 40let práce?? ... tomu říkáte demokracie, hlupáci. Moc me mrzí k čemu jste se Pavlíčku snizil a pošpinil památku Věry Spinarové, ale tomu vy ještě nerozumíte :(( Proc ste se řídil názory pubertálních deti ( kterym nevadí Trencle na sídle Českých králů a rozstrihana státni vlajka) a ne rady babičky a Heidi. Nevěřím, ze toto obě schvaluji, za celoživotní práci. Je mi líto Věrky, moc štěstí neměla, Pražská kavárna i Havel.. vysloveně na ni kašlala, nepřijala ji mezi sebe, nepustili ji v mediich, ani na pódia v Praze, protoze ona zůstala věrná Ostravě a kdyz cely národ poprosi o oceněni zpěvačky, synek ho odmítne , aby se někomu zalibil a zavděčit a snad i něco dostal za to. Moc smutné Pavlicku a az dospejete a pochopíte co to je budovat si kariéru a Jméno 40let, tak priznate že by oceněni si moc přála a budete litovat sve nabubrelosti a pýchy. Škoda. Bylo i přáním naši rodiny, 8 Hlasu - aby Věrka oceněni dostala. A vy ste cele měsíce mlcel a teprve 3dny pred předáváním ste řekl ze ho neprevezmete. Komu ste se chtěl zavděčit? http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/502935/zemanuv-hradni-kamenak-vyznamenal-trosku-vondrackovou-margitu-i-komika-sobotu.html PS: Vl. Breburdo neuražím jen konstatuji ze mladej nevyspelej neví co je oceněni celoživotní práce a hlavne cena v den státního svátku a v sídle Českých králů a k tomu jeste z rukou prezidenta Českeho státu!!! Komu se chtěl zavděčit? ProtiZemanovcum a havlisticke kavárně ....., proto to řekl 3dny pred svátkem. Tak to chápu. Chucpe!!

MILA MA 29. 10. 2017 16:03

Chtěla jsem jen poprosit všechny diskutující, aby své názory vyjadřovali v mezích slušnosti. Vím, že u každého převládají emoce, ale ať to zde nevypadá jako diskuzní příspěvky Blesku.

Vladimír Breburda,Pezinok 29. 10. 2017 15:31

Dobrý den,pane Pavlíku.Vaše vysvětlení,případně vysvětlení Vaší manželky není upřímné.Pokud jste vyznamenání odmítl zhruba před měsícem,mohl jste o tom pomlčet. Tři dny před odevzdáváním dát médiím informaci,že vyznamenání určené pro Vaši mamku nepřevezmete,je falešné a zdá se účelové!! Tři dny před udělováním Vám přece už nikdo nic odevzdávat nechtěl. Takto by se Věra Špinarová nezachovala. A ještě k výčitce,kde jsme jako fanoušci byli a neurgovali tu cenu za života paní Věry.Bohužel jsme o zdravotním stavu neměli informace.Ty informace mají vétšinou ti nejbližší a ti musejí zvážit,co je důležitější !

Okolo jdouci 29. 10. 2017 15:08

Pavlíku, jste nevyspely jedinec a s prominutím blbec, ktery nema logické myšlení ! Člověk, ktery na co šáhne vše zbabrá, jak psali v diskusi a Věrka prý mnoho zachraňovala a řídila I živila Vaši kapelu. Proc do její kariéry a zpěvu pletete politiku, blbče? Ona nikdy politiku nepletla a proto by si šla převzít s rozechvělá radosti a důstojností ocenění sve celoživotní práce! Pan prezident Zeman, navrhl vyznamenání na žádost fanoušků Špinarky a Vy ste to sakra mel respektovat. Vyznamenání uděluje prezident ČR v den statnotnosti a ve významný den Českého státu! !! Je to statnická významná událost. Ti lide psali v diskusi po její smrti, ze kdyz na Verku zapomeli její skalní fanoušci ( kde ste byli cele roky??? My ji meli rádi, ale skalními fanoušky nebyli, nevěděli jsme, ze nikdy nevyhrala Slavíka a byl to ŠOK, přesto jsme tu napsali výzvu lidem, aby ji lide Zemanovi navrhli a on toto schválil a respektoval hlasy MNOHA posluchačů, kterym Věrka zpívala dlouhých 30-40let )... a neposílali ji posledních 40 let hlasy do Slavíka, at poprosi obyčejní lidé prezidenta Zemana, aby dal ocenění aspon posmrtně za celoživotní práci zpěvačce Věře Špinarové a vy ste mel blbče (s prominutím) respektovat tuto žádost jejich příznivců a posluchačů. Líbí se mi jak se k tomu postavila Vondráčková a je vidět,ze je chytřejší, vzdělanější a rozumější než Vy a vážím si ji za to.I Nohavica přišel dokonce v obleku a nesnižoval a neurazel státni svátek a národ Čechů, jako loni nějaké individuum ve svetru na Hradě nebo ti co nepřišli, kvůli tomu, ze nevyhrál jejich kandidát na prezidenta. My take respektovali volby, ze jindy vyhrál jiný kamdidat většiny na prezidenta a netropili bychom výtržnosti a neúctu k narodu,lidu a k Hradu, ktery je sídlem státnosti a českých králů !! !! Toto je demokracie! Přečtěte si slova Heleny Vondráčkové : Já si myslím, že každý člověk, který má za sebou nějakou práci, kterou si myslí, že nedělal úplně zbytečně a třeba ne špatně, tak ho to musí potěšit. Protože to je státní ocenění, je to věc, kterou nedostane hned tak někdo,“ řekla Helena Vondráčková Rádiu Impuls. Metálu od Zemana si váží. „Protože je to vyznamenání za moji celoživotní dráhu a práci. Takže si toho opravdu cením,“ uvedla zpěvačka. ... Ani vteřinu jsem nepřemýšlel o tom toto ocenění odmítnout. Bylo by to znevážení nejen prezidenta republiky. Je to nejvyšší cena, kterou může člověk dostat. Našeho pana prezidenta zvolila většina tohoto národa, mně nikdy nevadil, a dokonce jsem ho sám volil. O tom ale pan prezident dodnes nemá tušení,“ prozradil herec Sobotka,... Dalsi ocenění jsou světoví pěvci Štefan Margita, Eva Urbanová, a dal Kukura ,Eliška Hašková z USA tusim asistentka tří amerických prezidentů a vědci i sportovci a pochybuji, ze jsou spolupracovníky StB jak to tu někteří blbci a magori píši! Ocenění je za práci a schopnosti a ne za politicky názor, jak tu někteří do všeho pletou politiku ! Souhlasím se Zemanem: kde Blb tam nebezpečno! A smutno a kvete hloupost, doplním ja! Nepleťte hlu,páci politiku do její práce kdyz říkáte, ze se politikou nezabývala! Hlasy na “ zpolitizovaneho Slavíka” nedáme, protoze je to soutěž dávno zprofanovana a zpolitizovaná! Ani souteze uz nesledujeme! Jsou pro kamaradičky a přátele pár herců a zpěváků kteří se cítí pry byt umělci (aniž by sahali skutečným umělcům jako např. Filipovsky, Skopecek, Hrušínský, Brodský, Myslíková, Vondrackova, Zagorová, Špinarce, Margita .. aspon po kotníky ) a nadlidmi, a kteří ovládají telku a Slavika. Sprosťák Banga neni umělec, kdyz si zjistím o čem zpívá. Takový hnůj a dělat z toho umělecké dílo?

Reakce na "Okolo jdouci" ze dne 29. 10. 2017 15:08

Vladimír Breburda,Pezinok 29. 10. 2017 15:48

Až na ty urážky naprostý souhlas.Ale chápu,taky jsem musel čekat dva dny,až emoce odejdou.

Jarka 29. 10. 2017 13:41

Vyznamenání není politická záležitost,není to ani ó tom koho máme či nemáme rádi,je to vyznamenání za zásluhy atd.Věra Špinarová dostat vyznamenání měla, zasloužila .

Marie 29. 10. 2017 11:04

Poslankyně Miroslava Němcová, na dotaz moderátora – jestli rozumí tomu, že člověk odmítne státní vyznamenání řekla, rozumím tomu, jaké dilema ten člověk v sobě řeší a na nikoho bych se nemračila, že si pro to vyznamenání šel . To vyznamenání je státu, je to ocenění státu za to, že ten člověk v něčem mimořádně vyniká, byl něčím mimořádným přínosem. A ten člověk, kterému přijde oznámení, že byl navržen na to státní vyznamenání, tak bez pochyby. Viděli jsme mnoho vědců, lékařů a vynikajících umělců, tak si řekne, ježíš to úžasné, že dokázal něco, co má takovou odezvu a co tedy je a má být podtrženo ještě tím státním vyznamenáním. A v tu chvíli, má řešit, jestli to převezme z jedněch nebo z druhých rukou, a nakonec možná, že celá řada těch, kteří si pro to vyznamenání jdou, že si říkají, že není důležité, které ruce jim to ocenění momentálně nesou a dávají jim ho, že pro ně nejsou důležité, že pro ně je důležité, to co vykonali a že si za tím stojí a tenhle ten moment jsou schopni zvládnout.

Reakce na "Marie" ze dne 29. 10. 2017 11:04

Koudelín 29. 10. 2017 13:03

Dcera paní Šulákové s hrdostí převzala za maminku Státní vyznamenání od pana prezidenta. Škoda jen, že syn Adámek si takhle nevěřil a zpochybnil celoživotní práci své maminky.........Myslím si, že je jíž zbytečně se tady na toto téma vyjadřovat.

Kamil 29. 10. 2017 05:30

Ale lidi nejdriv jste chteli a nadavali at tam jde proc tam nejde a ted jste radi ze tam nesel hanba vase....

Jindra 28. 10. 2017 23:42

Děkuji panu Adamovi Pavlíkovi za to, že nepřevzal. Má to pro mne stejnou váhu, jako kdyby nepodepsal. Zaujal čestný a morální postoj a stal se příkladem a posilou všem proti hulvátismu po moci toužících. Díky. J.

Reakce na "Jindra" ze dne 28. 10. 2017 23:42

Jindra 29. 10. 2017 11:11

Každý holt nemá od Pána Boha dar rozumět a chápat.

Reakce na "Jindra" ze dne 28. 10. 2017 23:42

JOSEF, BRNO 29. 10. 2017 01:38

Převzít-nepřevzít, podepsat-nepodepsat, zaujmout-nezaujmout "postoj" - klasické starosti vypočítavého připokáklého čecháčka (horáčka), kterému obvykle dělá největší problém prostě jen stát rovně.

Reakce na "Jindra" ze dne 28. 10. 2017 23:42

míša2 28. 10. 2017 23:58

nerozumím tomu,co nepřevzal,nepodepsal a ještě se stal po moci toužícím ???

MP 28. 10. 2017 22:47

Vážení a milí fanoušci,příznivci naší zlaté,nezapomenutelné Věrky.Když už pominulo tolik diskutované vyznamenání tak alespoň jednou v pěvecké soutěži Český slavík 2017 svými odeslanými hlasy přispějme k prvnímu místu.Nepochybně si to od nás zaslouží,ale musíme pro to něco udělat a co nejvíce posílat hlasy.Ještě se to dá,ještě není pozdě!!!Díky za můj podnět a pochopení.HLASUJME VŠICHNI!

Reakce na "MP" ze dne 28. 10. 2017 22:47

Zpolitizovaný Slavik? 29. 10. 2017 15:48

Fakt v te zpolitizovane a profláknuté soutěži ji ted po smrti chcete sypat hlasy? Kde ste byli cele roky jak tam seděla smutná v hledišti? Ostatně byt v tom klubu vulgaristu a sprostaku typu Banga a ty jeho K... by byla pro Verku hamba! ........... Proc si ma převzít nějaké okresní oceněni zpolitizovane sebranky vulgaristu kteří maji dojem ze jsou umělci

Reakce na "MP" ze dne 28. 10. 2017 22:47

Zpolitizovaný Slavik 29. 10. 2017 15:44

Fakt v te zpolitizovane a profláknuté soutěži ji ted po smrti chcete sypat hlasy? Kde ste byli cele roky jak tam seděla smutná v hledišti? Ostatně byt v tom klubu vulgaristu a sprostaku typu Banga a ty jeho K... by byla pro Verku hamba! ........... Proc si ma převzít nějaké okresní oceněni zpolitizovane sebranky vulgaristu kteří maji dojem ze jsou umělci

Ukončení diskuze

Vážení návštěvníci, 

v této sekci již nadále není možno vkládat příspěvky do diskuze. Můžete si ji však nadále zpětně prohlížet. Nová možnost jak zanechat vzkaz Věře Špinarové je pouze na Facebooku Věry Špinarové.

Děkujeme za pochopení.

Foto